Tuesday 5 January 2016

PINJAMAN DENGAN KADAR FAEDAH 1.5% SEBULAN !!!! MOHON SEKARANG !!!

NAK BUAT PINJAMAN PERIBADI ??
UNTUK KEPERLUAN PERKAHWINAN ANDA ??
UNTUK PERUBATAN ORANG TUA ANDA ??
UNTUK KEGUNAAN PERIBADI ??
ATAU APA SAJA ALASAN ANDA .. KAMI SEDIA MEMBANTU ..

PINJAMAN TERBUKA KEPADA MEREKA YANG BEKERJA DAN MENETAP SEKITAR KL / SELANGOR ..

PINJAMAN BERNILAI TINGGI .. MAX SEHINGGA 12X GANDA GAJI ANDA ..

MACAM MANA CARA NAK MOHON ???

DATANG TERUS KE PEJABAT SAYA .. BAWA BERSAMA DOKUMEN LENGKAP YER..

IN SHA ALLAH .. SAYA SEDIA BANTU ,,

JANGAN MALU2 UNTUK BERTANYA YER ..

DOKUMEN DIPERLUKAN :-

* 3 BULAN SLIP GAJI TERKINI
* 3 BULAN BANK STATEMENT TERKINI
* SURAT PENGESAHAN JAWATAN
* BIL ELEKTRIK / AIR
* KAD PENGENALAN

NAK TAHU APA LAGI YANG MENARIK ..
CALL / WHATSAPP / SMS / WECHAT

016 - 684 9977

BOLEH JUGAK FOLLOW SAYA DI FB
(Emma Eisya Mohd Nor)

3 comments:

  1. Saya kehilangan banyak masa untuk syarikat pinjaman palsu yang cuba mendapatkan pinjaman. tetapi itu tidak berlaku lagi.

    Nah, saya melihat komen pada blog oleh Marianne Low yang memberi keterangan tentang mendapatkan pinjaman dari ibu Susan Bowman, yang saya fikir adalah salah satu syarikat palsu ini. Kemudian saya memutuskan untuk menghubunginya dan cuba lagi ... Apa yang mengejutkan saya selepas mengikuti segala prosedur yang diberikan kepada saya oleh ibu Susan. Kemudian dia meyakinkan saya bahawa saya akan dibiayai oleh bank langsung dari Indonesia yang harus saya pegang. Saya menunggu sehingga pinjaman saya diproses dan diluluskan dan kemudian saya mendapat pinjaman saya yang saya pakai untuk pergi terus ke akaun bank saya tanpa kos tambahan ... Semoga Allah memberkati ibu Susan untuk kerja indah yang dia lakukan ..... Kebanyakan kawan saya mereka yang memerlukan pinjaman juga terpakai dan mereka juga mendapat pinjaman ....

    Anda boleh menghubungi ibu Susan Bowman dengan e-mel ini (Susanbowmanloancompany@gmail.com)
    Juga pada WhatsApp +18597771805
    untuk pinjaman anda sendiri dia tidak menipu saya

    Dan jika anda juga boleh menghubungi saya di e-mel ini jika anda takut: aelok36@gmail.com

    ReplyDelete